قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال یال مدل Nest x

قفل دیجیتال یال Nest x

با داشتن بدنه‌ی فلزی بسیار محکم و سیستم‌های امنیتی پیشرفته، از درب ورودی خانه یا محل کار شما در برابر تهدیدات خارجی محافظت می‌نماید. به این ترتیب درب‌های ورودی با وجود این نوع قفل یال به نقطه قوت خانه شما تبدیل شده و از ورود افراد ناشناس جلوگیری می‌نماید.

مشخصات ظاهری قفل الکترونیکی یال Nest x

قفل الکترونیکی یال مدل Nest x ، کوچک اما بسیار زیبا و امن

قفل دیجیتال یال Nest x دارای دو بخش اصلی یعنی بدنه داخلی و بدنه خارجی می‌باشد. بدنه خارجی آن دارای یک صفحه لمس است که جهت وارد نمودن رمز عبوری می‌توان از آن استفاده کرد. شما با ضربه زدن بر روی لوگوی YALE می‌توانید از صفحه لمس این نوع قفل یال استفاده نمایید.

این نوع قفل دیجیتال بدون کلید بوده و نمی توان به روش‌های سنتی درب ورودی را باز نمود. پایه‌هایی جهت تغذیه اضطراری بر روی قفل Nest x در نظر گرفته شده است تا در مواقعی که باتری دستگاه تمام شد با استفاده از یک باتری کتابی 9 ولت انرژی مورد نیاز قفل را تامین نماییم.

انرژی مورد نیاز قفل الکترونیکی یال Nest x نیز توسط 4 عدد باتری قلمی AA تامین می‌گردد. این نوع قفل یال دارای یک زبانه بزرگ و قلاب شکل می‌باشد که دسترسی غیر مجاز به آن را بسیار دشوار می‌کند. با وجود کوچکی اما بسیار زیبا و امن می‌باشد.

نصب و راه اندازی قفل الکترونیکی یال Nest x

قفل الکترونیکی یال مدل Nest x ، کوچک اما بسیار زیبا و امن

نصب قفل یال Nest x بسیار آسان بوده و بر روی انواع درب می توان از آن استفاده نمود. تنها کافی است ابزارهای مورد نیاز جهت نصب و سوراخ کاری را به همراه داشته باشید. اما پیشنهاد می گردد نصب توسط افراد متخصص انجام گیرد تا تمامی نکات و استانداردهای لازم در هنگام نصب رعایت گردد.

برخی از امور مربوط به راه اندازی قفل دیجیتا یال Nest x را به راحتی می‌توان بدون نیاز به فرد متخصص انجام داد. ریرا این نوع قفل یال دارای راهنمای چند زبانه (دفترچه راهنما و راهنمای صوتی) با بیان بسیار ساده می‌باشد. تنظیمات اولیه مانند شناسایی رمز به راحتی توسط شخص امکان پذیر می‌باشد.

اما در مورد کارهایی مانند اتصال این نوع قفل یال به سایر سیستم‌های امنیتی و هوشمند، نیاز به فرد متخصص می‌باشد تا عملکرد صحیح تمام سیستم‌ها را مرحله به مرحله چک نماید. البته باید توجه داشت پیش از خرید و نصب قفل دیجیتال یال Nest x مواردی مانند کیفیت درب و چارچوب آن، نیازهای امنیتی و شیوه زندگی و نیز سرمایه گذاری اولیه را در نظر بگیرید.

استفاده روزمره از قفل Nest x و ویژگی های آن

کنترل هوشمند و از راه دور درب ورودی ساختمان
کنترل هوشمند و از راه دور قفل یال Nest x توسط دستیار صوتی گوگل و تلفن همراه

استفاده از قفل الکترونیکی یال Nest x بسیار آسان می‌باشد. وقتی به درب نزدیک می‌شوید به 2 روش می‌توانید به قفل دسترسی پیدا کنید. یا رمز عبوری را وارد کرده و یا از نرم افزار هوشمند یال که بر روی تلفن همراه نصب شده است، استفاده نمایید. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید توسط یک کلید بر روی تلفن همراه، درب را باز و بسته کنید.

به این ترتیب نیازی به حمل کلید و یا به خاطر سپردن رمز نمی‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های قفل الکترونیکی یال Nest x ، فعال نمودن قفل خودکار در آن می‌باشد که به محض بسته شدن درب به صورت خودکار قفل می‌گردد. زمان مورد نیاز جهت به کار افتادن سیستم قفل خودکار در این نوع قفل یال متغیر است که آن را نسبت به مدل‌های مشابه متمایز می‌نماید.

این ویژگی باعث می‌شود تا از بسته شدن درب پس از خروج از منزل اطمینان کامل داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های قفل الکترونیکی یال Nest x ، به اشتراک گذاشتن کلید مجازی برای دوستان و آشنایان در صورت حضور نداشتن در منزل می‌باشد. این نوع کلید مجازی می‌تواند یک بار مصرف باشد که به محض استفاده از آن به صورت خودکار از حافظه قفل پاک می‌شود.

به اشتراک گذاشتن کلید مجازی باعث می‌شود تا از پشت درب ماندن دوستان و آشنایان خود جلوگیری نمایید.

اتصال قفل دیجیتال یال Nest x به سایر سیستم‌های هوشمند مانند Nest و Google Assistant نیز از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد که شما را قادر خواهد ساخت تا با روش‌های پیشرفته مانند فرامین صوتی درب را کنترل نمایید.

مقایسه قفل الکترونیکی یال Nest x با سایر قفل‌های دیجیتال

قفل الکترونیکی یال مدل Nest x ، کوچک اما بسیار زیبا و امن

اکثر مدل‌های قفل دیجیتال مانند سامسونگ، گیت من و یا سایر مدل‌های هوشمند یال را می‌توان به طیف گسترده‌ای از سیستم‌های هوشمند مانند آمازون، الکسا، Google Assistant, HomeKit و ... متصل کرد. در حالی که قفل یال Nest x را تنها می‌توان به Nest و یا Google Assistant متصل نمود.

قفل‌های دیجیتال August به محض نزدیک شدن به درب، باز می‌گردد در حالی که در قفل دیجیتال یال Nest x باید از گزینه‌های دستی (رمز عبور و یا کلید مجازی تلفن همراه) جهت باز نمودن درب استفاده کرد. این موضوع در برخی مواقع مانند پر بودن دستان باعث ایجاد مزاحمت و دردسر برای کاربران می‌گردد.

این نوع قفل یال بدون کلید می‌باشد که می‌تواند بزرگترین مزیت آن باشد در حالی که اکثر مدل‌های قفل دیجیتال دارای کلید مکانیکی هستند که ممکن است دردسرهایی را برای کاربران به وجود آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.