قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

افزایش امنیت و راحتی در رفت و آمد با قفل هوشمند درب

قفل هوشمند درب چیست؟

قفل هوشمند درب نوعی قفل درب ورودی ساختمان می‌باشد که برای دسترسی به آن و باز نمودن درب نیاز به دسته کلیدها نمی‌باشد. صاحب خانه می‌تواند با استفاده از روش‌های پیشرفته دسترسی، قفل را باز نماید. از برندهای معتبر این محصولات می‌توان به سامسونگ، گیت من و یال (تحت لیسانس ASSA ABLOY) اشاره نمود.

افزایش امنیت با قفل هوشمند

مزیت اصلی قفل هوشمند درب، افرایش امنیت می‌باشد. به‌عنوان مثال استفاده از رمز یا اثر انگشت برای باز نمودن درب باعث می‌شود تا نگرانی بابت گم نمودن کلیدها و جا گذاشتن آن‌ها بر روی درب برای همیشه از بین رود. یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی این نوع قفل‌ها این است که دیگر مجبور نیستید دسته کلیدهای حجیم را همراه خود داشته باشید و این فرصت را برای سارقان فراهم آورید تا در فرصت مناسب با سرقت کلیدها به خانه شما دسترسی پیدا نمایند.

باز نمودن درب بدون نیاز به کلید

همچنین قفل‌های قدیمی و مکانیکی به دلیل کیفیت پایین تولید، بسیار آسیب پذیر می‌باشند به ویژه برای سارقان که با این نوع قفل‌ها آشنایی کامل دارند. اما مدل‌های مختلف قفل هوشمند با داشتن بدنه مقاوم و استفاده از آلیاژهای منحصر به فرد در آن‌ها، از مقاومت بسیار زیادی در مقابل نیروهای غیر مجاز برخوردار می‌باشند. همچنین فناوری پیشرفته به کار رفته در مدار این نوع قفل‌ها باعث شده تا هنگام اعمال نیرو و اقدام به ورود غیر مجاز، سیستم از کار افتاده و آلارم هشدار سرقت به صدا در آید.

همچنین می‌توان این نوع قفل‌ها را به سایر وسایل امنیتی مانند سنسور حریق، دوربین‌های مدار بسته، سنسورهای حرکتی و ... متصل نمود. به این ترتیب می‌توان هر لحظه از وضعیت قفل درب ورودی ساختمان مطلع شد. کنترل از راه دور درب ورودی ساختمان نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب امنیتی قفل هوشمند درب می‌باشد که باعث می‌شود هر لحظه از وضعیت درب ورودی بر روی تلفن همراه آگاه شوید.

کنترل درب از راه دور توسط تلفن همراه

اتصال قفل هوشمند درب به اتوماسیون خانگی

بیشتر قفل‌های هوشمند با سیستم‌های اتوماسیون خانگی سازگار می‌باشند که به شما امکان کنترل ویژگی‌های مختلف خانه را می‌دهد. شما می‌توانید این نوع قفل‌ها را طوری برنامه‌ریزی نمایید که به محض بازشدن درب سیستم گرمایشی روشن شده و یا برخی از چراغ‌های داخل خانه به صورت خودکار روشن گردند. بنابراین قفل هوشمند درب نه تنها امنیت خانه را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند زندگی شما را نیز بسیار راحت و ساده نماید.

افزایش امنیت و راحتی در رفت و آمد با قفل هوشمند

روش‌های دسترسی متنوع به قفل هوشمند درب

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا کاربران از قفل هوشمند درب استفاده نمایند، روش‌های دسترسی متنوع و امن این نوع قفل‌ها می‌باشد. روش‌هایی مانند: رمز، کارت، اثر انگشت و یا تلفن همراه که شما را برای همیشه از شر دسته کلیدهای حجیم راحت می‌نماید. به‌ویژه در تاریکی شب که نور کافی برای باز نمودن درب با کلید وجود ندارد و یا باز نمودن درب با دستانی پر که دردسرهای بسیاری را برای شما به‌وجود می‌آورد. تمامی این موارد شما را مجاب می‌نماید تا از این محصولات امنیتی به‌جای قفل‌های قدیمی و مکانیکی استفاده نمایید.

افزایش امنیت و راحتی در رفت و آمد با قفل هوشمند


منبع: karenddl.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.