قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

ویروس کرونا و دستگیره هوشمند درب

پایان سال 2019 با پدیده ای همراه بود که سلامت کل جمعیت جهان را تهدید کرد. ویروس کرونا!
بیماری که به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است و زندگی عادی مردم را مختل می کند. بسیاری از مردم در سراسر جهان جان خود را از دست داده اند زیرا هیچ درمان قطعی برای این بیماری پیدا نشده است.
گسترش این بیماری و همچنین عدم یافتن درمان مناسب برای آن باعث شد تا همه دنیا آن را به عنوان بخشی از زندگی خود بپذیرند و با رعایت نکاتی در مورد شخصیت و سلامت اجتماعی نیز کاهش یافت.
از آنجایی که یکی از مهم ترین راه های ابتلا به این بیماری تماس با سطوح مانند دستگیره هوشمند درب است، در این مقاله نکاتی را در مورد استفاده از قفل های هوشمند درب بیان می کنیم تا بتوانیم با رعایت نکات بهداشتی آن ها را دفع کنیم. بیایید تا حد امکان به مبارزه با ویروس کرونا کمک کنیم.
اول از همه بهتر است کمی بیشتر با این ویروس آشنا شوید.

کرونا چیست؟

ویروس کرونا (Coronavirus) یا بیماری کرونا (COVID-19) یک بیماری عفونی است که به دلیل ویروس کرونا جدید گسترش یافته است. این ویروس از خانواده کرونا بوده و خانواده های دیگری مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، سارس و غیره دارد.

کرونا چیست؟

تاریخچه ویروس کرونا

این ویروس در قرن 19 کشف شد. نام این ویروس از نام لاتین یا تاج گرفته شده است. این نام به این دلیل انتخاب شد که شکل این ویروس شبیه یک تاج در زیر میکروسکوپ است. برخی از حشره شناسان و مورخان در مورد وجود این ویروس در 8000 سال قبل از میلاد صحبت می کنند. در واقع، سنی بیش از 55 میلیون سال برای خانواده کووید به اندازه خفاش ها ذکر شده است.
ویروس در سال 2010 و حوالی آن گسترش یافت، اما در سال 2019، به دلیل یک جهش ژنتیکی ناشناخته در ووهان، چین، از خفاش ها به انسان منتقل شد و به زودی گسترش آن را به شدت افزایش داد و به طور مکرر جهش یافت. هیچ درمان یا داروی خاصی برای مبارزه با این ویروس کشنده شناسایی نشده است.

علائم کرونا چیست؟

اکثر افراد مبتلا به کووید-19 علائم تنفسی خفیفی دارند و بدون نیاز به درمان خاصی بهبود می یابند. این افراد با تقویت سیستم ایمنی می توانند تا حد زیادی از انتشار این ویروس در بدن خود جلوگیری کنند.
افراد مسن و کسانی که از بیماری های زمینه ای مانند بیماری قلبی عروقی، دیابت، بیماری مزمن تنفسی و سرطان رنج می برند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری مزمن هستند.
همچنین برای افرادی که دارای شرایط نقص ایمنی هستند، مانند کاندیدای پیوند عضو یا افراد مبتلا به ایدز HIV، بسیار خطرناک است و در میان سایرین میزان مرگ و میر بالایی دارد.

آخرین مرحله در درمان عفونت چیست؟

تولید واکسن برای این محصول تاکنون در هاله ای از ابهام بوده است و با وجود موفقیت در حیوانات، این واکسن هنوز به طور رسمی و عمومی تولید نشده است.
بهترین راه برای پیشگیری و کاهش سرعت انتشار، داشتن اطلاعات کافی در مورد ویروس کرونا، بیماری‌های ناشی از آن و نحوه انتشار آن است.

راه های کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

غشای این ویروس از پروتئین تشکیل شده است و با حلال هایی مانند مواد شوینده یا ضدعفونی کننده هایی مانند الکل جدا می شود که ویروس را از بین می برد.
شما می توانید با شستن دست ها یا استفاده از مالش دستی مبتنی بر الکل و دست زدن به صورت خود از خود و دیگران در برابر این ویروس محافظت کنید.
ویروس کووید-19 عمدتاً از طریق قطرات بزاق یا بینی از یک فرد بیمار هنگام عطسه و سرفه منتقل می شود، بنابراین رعایت عادات تنفسی خوب (به عنوان مثال سرفه کردن به سمت آرنج) مهم است.
در مقالات متعددی به اثرات مثبت مصرف اسید فولیک در بیماران مبتلا به این بیماری اشاره شده است، اما این گزارش ها به صورت عمومی و جهانی تایید نشده است. اساتید زیادی در حال تحقیق در مورد این ویروس و عوامل موثر در درمان آن هستند.

راه های انتقال بیماری عروق کرونا

یکی از راه های انتقال این بیماری کشنده از طریق دست و تماس با صورت، بینی، دهان، چشم و گوش است. برای جلوگیری از این اتفاق، توصیه می‌کنیم مکان‌های پرتردد و سنگین مانند کابین، آسانسور، کابینت، کمد، درها، مکان‌های عمومی و وسایل نقلیه عمومی را با مواد ضدعفونی‌کننده تمیز کنید.

راه های انتقال بیماری عروق کرونا

اتصال دستگیره درب هوشمند و ویروس کرونا

دستگیره در یکی از مهمترین ابزارهایی است که می تواند باعث انتقال ویروس کرونا شود.

نوع دستگیره در

دستگیره و قفل در می تواند سنتی یا کلید مانند باشد یا می تواند یک دستگیره هوشمند درب باشد که در طرح های مختلف قفل کارتی، قفل دیجیتال رمزدار و حتی قفل اثر انگشت دیجیتال موجود است.

دستگیره و قفل هوشمند درب

یکی از انواع دستگیره های موجود در بازار، قفل هوشمند درب است که با برندهایی مانند روک، سامسونگ، یال، شیائومی و ... در بازار وجود دارد که در این میان برند روک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قفل دیجیتال به شمار می رود.

اتصال دستگیره درب هوشمند و ویروس کرونا

راه های جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از طریق قفل هوشمند

همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید با استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده از شیوع این بیماری از طریق دستگیره هوشمند درب جلوگیری کنید.

تاثیر مواد شوینده و ضدعفونی کننده بر دستگیره های هوشمند

از آنجایی که دستگیره‌های درب یکی از محبوب‌ترین و خطرناک‌ترین مکان‌ها برای ابتلا به این ویروس هستند و اگرچه می‌توان با از بین بردن دستگیره‌های هوشمند از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد، اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا از چه چیزی استفاده کنیم؟ آیا مواد شوینده و ضدعفونی کننده روی قفل و دستگیره دیجیتال تاثیری خواهند داشت؟

اگر برای تولید دستگیره های هوشمند از آلیاژهای بی کیفیت استفاده شود، استفاده از مواد شوینده می تواند به مرور زمان به قسمت های مختلف آن و رنگ دسته ها آسیب برساند.
خوشبختانه برخی از شرکت ها محصولاتی را عرضه کرده اند که در برابر این نوع آسیب ها مقاومت بالایی دارند. یکی از این مجموعه ها کارخانه قفل روک است.
این گروه با توانایی تشخیص بسیار بالای محصولات خود می توانند دستگیره های مکانیکی و الکترونیکی را تولید کنند که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند.

این محصولات دارای گارانتی مادام العمر در برخی از مدل ها می باشند این ویژگی به مشتریان این اطمینان را داده است که از مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند و تا حد امکان از انتشار این ویروس جلوگیری کنند.
در صورتی که برخی از محصولات دارای پوشش بسیار ضعیف و ناپایدار هستند که در روزهای اول استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده رنگ و ناپایداری رنگ را تغییر داده و کارایی و زیبایی اولیه را از دست می دهد.
دستگیره ها و قفل های ساخته شده از آلومینیوم، روی، استیل 304 یا محصولات پایه یا PVD برای مدت طولانی در برابر مواد شوینده مقاومت می کنند و به کاربران آرامش خاطر می دهند.

منبع:  ویروس-کرونا-و-دستگیره-هوشمند-درب/https://karenddl.com

کاربرد هاب در قفل دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از دستگاه ها در رنگ های جدید و براق و تغییرات زیادی در سبک خود به بازار می آیند و صنعت قفل سازی نیز از این روند مستثنی نیست. با توجه به انقلاب عظیم در صنعت قفل، قفل های هوشمند و دیجیتال جایگزین قفل های معمولی شده اند و به سلطنت قفل های ساده پایان داده اند. یکی از ویژگی هایی که کاربرد و اهمیت قفل های هوشمند را دو چندان می کند، عملکرد هاب است.

در واقع هاب در قفل های دیجیتال یک سیستم الکترونیکی است که نقش کنترل کننده قفل خودکار را ایفا می کند. با این سیستم قفل هوشمند به راحتی به وای فای، بلوتوث و اینترنت متصل می شود. بر این اساس قفل از راه دور و الکترونیکی قابل نظارت و کنترل است. برای اینکه بتوانید قفل هوشمند را بهتر بشناسید، از شما می خواهیم در طول مقاله با ما همراه باشید.

بررسی عملکرد قفل دیجیتال

ترس و اضطراب مضاعف در بین مردم باعث شده است که تمام تلاش خود را برای افزایش امنیت خانه و محل کار خود تا حد امکان برای محافظت بهتر از خود و اطرافیان خود انجام دهند. بر همین اساس به استفاده از قفل دیجیتال روی می آورند. همانطور که از نام این قفل ها تمامی مراحل بازکردن قفل به صورت بیولوژیکی انجام می شود. این قفل ها از پروتکل های مختلفی مانند وای فای یا بلوتوث استفاده می کنند و جزو وسایل الکترومکانیکی محسوب می شوند.

امکان اتصال به اینترنت در این قفل ها به دلیل وجود اتصال به اینترنت می باشد. زیرا این امر در واقع ارتباط مناسبی بین فرد و قفل برقرار می کند. این به افراد این فرصت را می دهد که با استفاده از برنامه های مختلف و شماره های خاص، محل کار یا جعبه خانه خود را از راه دور بررسی و کنترل کنند. سیستم پیچیده و پیشرفته به کار رفته در قفل های هوشمند میزان خطاها را تا حد زیادی کاهش می دهد و بستری امن برای مناطق مختلف فراهم می کند.

بررسی عملکرد قفل دیجیتال

انواع قفل دیجیتال و کاربردهای متفاوت آنها

همانطور که می دانید قفل های هوشمند مانند سایر دستگاه ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام بر اساس ویژگی ها و ظاهر متفاوت بوده و به صورت جداگانه طبقه بندی می شوند. این کلیدها کاملا کاربردی بوده و امنیت فوق العاده ای دارند که باعث تعجب بسیاری از افراد شده است. مجموعه ای از عواملی که باعث تفاوت در انواع قفل های دیجیتال می شود اندازه و کارایی آنهاست.
یکی از ویژگی هایی که معمولا در اکثر قفل های دیجیتال یافت می شود، سیستم هاب است. به طور کلی، مدل های مختلفی از قفل هوشمند وجود دارد که در این قسمت به طور جداگانه به آنها می پردازیم.

قفل ترکیبی

این نوع قفل در زمره جدیدترین قفل ها قرار می گیرد و نسبت به سایر قفل ها کارایی ویژه ای دارد. همانطور که از نام آن پیداست، جامع است و از روش های مختلفی برای حل آن استفاده می کند. بسته به تنوع امکانات و کاربری، قیمت خرید آن نیز بالاست. ناگفته نماند که این قفل مجهز به مکانیزم های زیادی مانند پل ارتباطی اینترنت است که اندازه آن را چندین برابر می کند.

قفل تشخیص چهره

سیستم ضبط اطلاعات و بازگشایی چهره نه تنها بر روی تلفن های همراه و رایانه های هوشمند، بلکه بر روی برخی از قفل های هوشمند نیز نصب می شود. توسعه فناوری تشخیص چهره از سال 2016 آغاز شد و در حال حاضر به دلیل دسترسی آسان، سرعت و امنیت بالا در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در قفل هوشمند تشخیص چهره ابتدا اطلاعات و چهره شخص وارد سیستم شده و پس از تایید ثبت می شود.

عملکرد این قفل ایجاد الگوهای اعداد با استفاده از ویژگی های مختلف صورت مانند عنبیه چشم و فاصله بین اجزای صورت و زمانی است که فرد صورت خود را در مقابل صفحه قفل قرار می دهد. ، ویژگی های صورت را تجزیه و تحلیل می کند و یک الگوی عددی به دست می آورد که با الگوی درج شده قبلاً در سیستم مطابقت دارد.

اگر دو الگوی اعداد یکسان باشند. قفل را می توان به راحتی در کمترین زمان ممکن بازیابی کرد. این قفل به چندین نفر امکان می دهد همزمان در سیستم خود ثبت نام کنند. آره، عملکرد آن به تشخیص چهره محدود نمی شود و همچنین مجهز به صفحه کلید هوشمند برای وارد کردن کدهای عددی است. سیستم مرکزی هاب به گونه‌ای است که به افراد این امکان را می‌دهد تا با اسکن چهره خود، قفل را از راه دور با اتصال از راه دور به اینترنت باز کنند.

انواع قفل دیجیتال و کاربردهای متفاوت آنها

مزایا و ویژگی های شگفت انگیز قفل دیجیتال

این قفل ها با توجه به سطح بالایی که دارند مزایای زیادی دارند و گزینه های فوق العاده ای را در اختیار افراد قرار می دهند که در این قسمت به اختصار به گزینه های مختلف آن ها می پردازیم.

  • آنها مجهز به سیستم های امنیتی مدرن هستند.
  • عملکرد و طول عمر بسیار خوبی دارند.
  • نحوه نصب آنها بسیار ساده و بدون دردسر است.
  • برای باز کردن آن نیازی به کلید مکانیکی نیست.
  • آنها بسیار شیک، مدرن و منحصر به فرد هستند
  • مجهز به سیستم هشدار و هشدار ایمنی در مواقع اضطراری می باشد.
  • آنها به راحتی توسط یک کنترل از راه دور چک می شوند.
  • آنها به لطف قابلیت اتصال به اینترنت از راه دور کنترل می شوندمزایا و ویژگی های شگفت انگیز قفل دیجیتال

اخرین حرف

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هر نوع قفل دیجیتال قابلیت ها و عملکردهای خاص خود را دارد. امنیت و کیفیت بالای این قفل ها باعث شده است که در صنعت قفل ها رتبه اول را کسب کنند. قفل هوشمند به گونه ای طراحی شده است که بدون توجه به مسافت به راحتی می توان آن را از طریق اپلیکیشن مخصوص روی گوشی موبایل کنترل کرد.
کنید. قبل از هر اقدامی با کارشناسان و افراد واجد شرایط در این زمینه مشورت کنید تا به نتایج مطلوب برسید.


منبع: /کاربرد-هاب-در-قفل-دیجیتال/https://karenddl.com