قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال یوکا

قفل دیجیتال یوکا

در واقع همان قفل دیجیتال شرکت هایوان پلاس (+Hione) است که توسط یک شرکت ایرانی OEM شده است. سایت اصلی شرکت های‌وان www.hi1plus.com است. لازم به ذکر است OEM بدین معنی است که شرکت +Hione بر روی محصولات تولیدی خود برند شرکت ایرانی که یوکا نام دارد را چاپ کرده است. هر شرکتی می‌تواند با خرید تعدادی از این قفل‌ها برند یا لوگوی خود را بر روی این محصولات چاپ کند. با انجام این کار شرکت +Hione کارتن‌های اورجینال خود را به یوکا نمی‌دهد و از کارتن‌های بدون چاپ استفاده می‌کند، بدین ترتیب شرکت ایرانی یوکا مجبور است برای محصولات خود کارتن تهیه کند و بر روی آن چاپ بزند. لازم به ذکر است این شرکت ایرانی از چند برند دیگر ازجمله H-Gang کره و Archi چین (قفل‌های کلاسیک) جهت OEM استفاده کرده است ولی محصولات اصلی این شرکت از +Hione تامین می‌گردد.

قفل دیجیتال یوکا

درب ضد سرقت

همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته می‌شود که مانع از ورود سارقین و در مقابل هرگونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد. بر خلاف درهای معمولی، درب‌های ضد سرقت در مقابل فشار، برش، اهرم و ... از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب‌های معمولی حتی با نرده‌های حفاظتی دارند.

همچنین ضروری است به این نکته اشاره شود با توجه به همه‌ی ویژگی‌های امنیتی درب‌های ضد سرقت، نمی‌توان امنیت صد در صدی برای این محصول قائل شد؛ ولی در مقایسه با درب‌های معمولی بسیار عملکرد بهتر و ایمنی بسیار بالایی را دارند و همین مؤلفه باعث شده درب‌های ضد سرقت این روزها بازار نسبتاً خوبی پیدا کنند.

پیش‌بینی می‌شود به این دلیل است که درب ضد سرقت معمولاً داخل لنگه درب، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارند که عملاً احتمال هرگونه نفوذ با هر نوع وسیله‌ای را غیرممکن می‌کند و در صورت غیرممکن کردن با نهایت تأخیر روبه‌رو می‌کند. در قسمت داخلی‌تر عایق‌های صوتی به هر دو طرف درب اضافه شده‌اند و در انتها از سنگ پشم نسوز هم برای ضد حریق کردن قسمت بیرونی درب استفاده شده است.

درب ضد سرقت چیست؟

قفل دیجیتال ضد حریق

مهم‌ترین بعد ایمنی ساختمان‌ها در برابر آتش‌سوزی امکان و فراهم ساختن فرار امن است. پیش شرط مهم این است که امکانات ایمنی باعث شود که ساکنان ساختمان بتوانند به طور مستقل و کامل در برابر آتش عکس‌العمل نشان دهند و بدون هیچ گونه موانعی از ساختمان خارج شوند.

البته امروزه روند توسعه و پیشرفت به‌گونه‌ای است که می‌توان با استفاده بهینه از امکانات و تکنولوژی‌های موجود، حداقل جان انسان‌ها را در مقابل خطراتی از قبیل آتش‌سوزی، سرقت و … دور نگه داشت. بدیهی است که با توجه به آمارهای موجود، خسارت‌های جانی ایجاد شده در زمان آتش‌سوزی، می‌توان دریافت که همواره پیشگیری بهتر از درمان است. لذا استفاده از قفل‌های دیجیتال ضد حریق نقش مهمی در راستای حفاظت از جان افراد ایفا می‌کند.

چراکه در آتش‌سوزی‌ها اولین چیزی که به ذهن همه ما انسان‌ها می‌رسد و به طور طبیعی و ناخواسته به سمت آن حرکت می‌کنیم درب ورودی ساختمان می‌باشد. اما از آنجایی که بسیاری از قفل‌ها در دمای نسبتا بالا، کارایی خود را از دست می‌دهد و باعث گیر کردن درب ورودی و به خطر افتادن جان کاربران می‌شوند. همچنین ورود افراد آتش‌نشانی به داخل خانه نیز با مشکلات فراوانی رو به رو می‌شود. به همین دلیل تولیدکنندگان بزرگ صنعت قفل برای این موضوع چاره‌ای اندیشیدند و با تولید قفل دیجیتال ضد حریق، گام بزرگی در محافظت از کاربران هنگام آتش‌سوزی برداشته‌اند. از این‌رو آگاهی و نصب به موقع این قفل دیجیتال ضد حریق ، در راستای تخلیه سریع و به موقع ساکنین را به‌عنوان قوی‌ترین و مهم‌ترین محاسن استفاده از این قفل‌های هوشمند و کارآمد نام برد. در ادامه این قفل‌های ضد حریق را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چرا که هدف شرکت کارن، تضمین مثلث آرامش، امنیت و حفاظت از جان شما می‌باشد.

بیشتر این قفل های ضد حریق از فولاد، لاستیک فشرده و … ساخته می‌شوند. این قفل های ضد حریق بر اساس زمان مقاومتی که در برابر آتش و حرارت دارند با هم متفاوت هستند؛ یک قفل ضد حریق می‌تواند بالای 60 و 55 درجه، در برابر آتش و حرارت مقاومت کنند.

با افزایش تکنولوژی‌های ریخته‌‌گری و متالوژی، اکثر قفل‌های دیجیتال با مواد ویژه و با ساختار بدنه قوی و الیاف شیشه‌ای مستحکم ریخته‌گری شده و الیاف شیشه تحمل دمای 1000 درجه سانتی‌گراد را دارد. همچنین این قفل عایق بوده و حرارت را از خود عبور نمی‌دهد. به همین دلیل بعد از آتش‌سوزی می‌توان از قفل دیجیتال ضدحریق استفاده کرد.

قفل دیجیتال ضد حریق

قیمت قفل دیجیتال شرکت کارن

 قیمت قفل دیجیتال شرکت کارن

با توجه به محدوده‌ی کاری شرکت کارن و واردات قفل‌های متنوع با برندهای متفاوت، تنوع قیمت قفل دیجیتال در این شرکت بسیار زیاد بوده به طوری که هر قشری از جامعه توانایی خرید این محصولات شرکت کارن را دارا می‌باشد. امنیت و آسایش منازل تمام ایرانیان عزیز تنها هدف و دغدغه‌ی شرکت کارن است. آرزوی این شرکت فراگیر شدن فرهنگ استفاده از قفل هوشمند در سراسر ایران عزیزمان می‌باشد.

شرکت کارن به‌عنوان اولین و بزرگترین وارد کننده‌ی قفل‌های دیجیتالی کره‌ای و اروپایی-آمریکایی، برندهای مختلفی از این محصولات را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. قیمت قفل الکترونیکی با توجه به برند و نوع دسترسی متفاوت است. به‌عنوان مثال قفل‌های سامسونگ و یال و همچنین دسترسی نوع اثر انگشتی از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌های قفل هوشمند برخوردار می‌باشد. دلیل آن نیز ارائه‌ی ویژگی‌های فنی و امنیتی بیشتر و بهتر و البته نام خوش و کیفیت می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت قفل دیجیتال به دلیل نوسان ارز با شماره ذیل تماس بگیرید:

تلفن دفتر مرکزی گروه بازرگانی کارن: 02188202561

تلفن شبانه روزی: 09124770848

سایت : https://karenddl.com