قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال ایرانی بخریم یا خارجی

با توجه به پیشرفت‌هایی که این روزها در صنعت تولید انواع قفل شاهد آن هستیم می‌توان ادعا کرد که در حال حاضر هیچ قفلی به اندازه محصولات جدیدی که با استفاده از تکنولوژی‌های روز طراحی و تولید شده‌اند ایمن نیست. کارخانه‌های مختلفی در سراسر جهان در حال تولید انواع قفل دیجیتال هستند. خوشبختانه در کشور ما نیز واحدهای تولیدی مختلفی وجود دارد که بعضا محصول خروجی آنها با نمونه‌های مشابه خارجی قابل قیاس است.

این تنوع گاهی باعث می‌شود که مشتری در زمان خرید قفل دیجیتال سردرگم شده و به دلیل عدم اطمینان به کیفیت، نتواند انتخاب ساده‌ای داشته باشد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این انتخاب به شما کمک می‌کند؛ کیفیت ساخت و مجهز بودن قفل به امکانات متعدد است. بنابراین در اولین قدم باید محصولات پیشنهاد شده از سوی فروشنده را از نظر کیفیت ساخت و امکانات بررسی کنید.

اما برای اینکه بتوانید روند بررسی را دقیق طی کنید؛ باید اطلاعات اولیه کافی داشته باشید. ما در این پست با مقایسه قفل‌های دیجیتال ایرانی و خارجی به شما کمک می‌کنیم تا با انتخاب کشور سازنده محصول، پیشنهادات را محدودتر کرده و خرید ساده‌تری داشته باشید.

قفل دیجیتال خارجی

شرکت‌های خارجی تولیدکننده انواع قفل، اولین واحدهای صنعتی بودند که توانستند با تکیه بر تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته قفل‌هایی را روانه بازار کنند که نسبت به قفل‌های قدیمی هم ایمن‌تر بودند و هم کاربری ساده‌تری داشتند. این محصولات با طی کردن فرآیند تکامل، نه فقط از نظر ویژگی‌های فنی، بلکه از منظر طراحی ظاهری نیز پیشرفت داشته و در حال حاضر جزء زیباترین قفل‌های دیجیتال بازار هستند.

قفل دیجیتال یال

مهم‌ترین ویژگی‌های قفل دیجیتال خارجی چیست؟

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا مانند شناسایی کاربر از روی اثر انگشت یا اسکن چهره، مهم‌ترین ویژگی قفل‌های دیجیتالی است. با استفاده از این تکنولوژی، قفل قادر است که مراحل احراز هویت را بدون خطا و با دقت بسیاری انجام دهد. البته بسیاری از قفل‌های دیجیتالی خارجی مجهز به مکانیزم‌های ساده‌تر دیگر مانند استفاده از تلفن همراه و کلید کارتی نیز می‌باشند.

برخی از قفل‌های هوشمند تولید شده توسط برندهای مطرح خارجی امکانات جدید و متعدد دیگری مانند قابلیت تشخیص کف دست، تولید رمز یکبار مصرف، رمزهای خیالی، رمزهای پترنی، قابلیت استفاده از انواع تگ و کلیدهای مکانیکی را نیز دارند. نکته بسیار مهمی که در مورد این محصولات وجود دارد این است که اضافه شدن هر کدام از این قابلیت‌ها به محصول می‌تواند موجب افزایش قیمت آن شود. بنابراین سعی کنید تا جای ممکن قفل هوشمند خارجی را خریداری کنید که مجهز به امکانات مورد نیازتان است. به این صورت دیگر ضرورتی ندارند بابت قابلیتی که قرار نیست هرگز از آن استفاده کنید پول بپردازید.

آشنایی با بهترین برندهای خارجی تولید کننده قفل هوشمند

در حال حاضر تولیدات بسیاری از شرکت‌های معتبر خارجی در ایران یافت می‌شود و شما می‌توانید بر اساس قابلیت‌ها و امکانات مورد نظرتان، محصول مناسب را بین طیف متنوعی از تولیدات این کارخانه‌ها پیدا کنید. اما با وجود این تنوع، محصول برخی از کارخانه‌ها از نظر کیفیت، متمایز از سایرین هستند. این شرکت‌های معروف عبارتند از:

  • SAMSUNG
  • HBS
  • H-GANG
  • UNITOUCH
  • GATEMAN
  • YALE
  • MILRE
  • EVERNET
  • HIONE

قفل دیجیتال ایرانی

همزمان با پیشرفت‌های تکنولوژی در عرصه تولید انواع قفل هوشمند در سراسر جهان، تولیدکنندگان ایرانی نیز دست به کار شده و خطوط تولید کارخانه‌های خود را مجهز به تجهیزات و ماشین‌آلاتی کرده‌اند که موجب افزایش دقت در تولید شده و خروجی آن محصولی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است. بنابراین برخی از قفل‌های دیجیتالی ساخت داخل از نظر کیفیت چیزی نسبت به قفل‌های دیجیتالی خارجی کم ندارند و می‌توانند جایگزین خوب و ارزان‌تری برای آنها باشند.

قفل دیجیتال روک

مهم‌ترین ویژگی‌های قفل دیجیتال ایرانی چیست؟

برخی از قفل‌های ایرانی، علی‌رغم کیفیت بالای تولید از قیمت مناسب‌تری نسبت به قفل‌های خارجی برخوردار هستند. بنابراین شاید بتوان گفت که مهم‌ترین ویژگی یک قفل هوشمند ایرانی که بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده است؛ قیمت پایین به نسبت کیفیت بالا است. پس اگر بودجه شما برای خرید قفل دیجیتالی محدود است اما در کنار قیمت ارزان به کیفیت محصول نیز توجه دارید؛ حتما به سراغ محصولات تولیدکنندگان معتبر داخلی بروید.

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در مورد خرید هر نوع قفل دیجیتالی باید به آن توجه کنید؛ سازگاری قفل با درب است. از آنجایی که ساختار برخی از درب‌های ایرانی با ساختار درب‌های خارجی متفاوت است؛ مهم‌ترین مزیتی که خرید محصول ایرانی دارد این است که می‌توانید نسبت به سازگاری و قابل نصب بودن آن روی درب اطمینان حاصل کنید. ضمنا بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی ضمانت و گارانتی‌های معتبری را روی محصولات خود به مشتریان عرضه می‌کنند و خدمات پس از فروش گسترده دارند.

مقایسه قفل‌های ایرانی و خارجی از نظر ویژگی‌های ظاهری

از نظر طراحی ظاهری، تقریبا می‌توان گفت که هیچ تفاوت فاحشی بین تولیدات ایرانی و خارجی وجود ندارد. از آنجایی که الگوی طراحی بدنه این محصولات تقریبا در سراسر جهان یکسان است می‌توانید نمونه ایرانی تقریبا تمام مدل‌های خارجی را در بازار داخلی و در بین تولیدات برندهای ایرانی پیدا کنید.

قفل‌های دیجیتالی ایرانی از نظر ویژگی‌های ظاهری شباهت زیادی با محصولات خارجی دارند و علاوه بر آن، از خدمات پس از فروش گسترده و ضمانت معتبری نیز برخوردار هستند. یکی از اصلی‌ترین مزایایی که خرید از کارخانه‌های ایرانی به دنبال دارد این است که قطعات محصول خیلی راحت در داخل یافت شده و در صورت خرابی، نیازی نیست که مدت زیادی معطل تامین قطعه باشید.

مقایسه قفل دیجیتال ایرانی و خارجی از نظر قیمت

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که فارغ از برند قفل، می‌تواند روی قیمت آن تاثیر مستقیم داشته باشد؛ قابلیت‌هایی است که در زمان طراحی برای آن در نظر گرفته شده است. هر چقدر این قابلیت‌ها بیشتر باشد؛ قیمت محصول نیز به صورت صعودی افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در اولین قدم برای مقایسه محصولات ایرانی و خارجی باید ویژگی‌ها و امکانات دستگاه‌ها را با هم مقایسه کنید. اما به طور کلی می‌توان گفت که یک قفل ایرانی از نظر قیمت نسبت به قفلی که همان ویژگی‌ها را دارد و تولید برندهای خارجی است ارزان‌تر است.

قفل دیجیتال ایرانی

خرید کدام محصولات به‌صرفه‌تر است؛ قفل ایرانی یا خارجی؟

همانطور که اشاره شد؛ یکی از مزایای قفل‌های ایرانی، قیمت پایین‌تر آنها نسبت به نمونه‌های خارجی است. اما اگر به دنبال ویژگی‌ها و امکانات خاص هستید و قیمت محصول برای‌تان در اولویت نیست؛ حتما به سراغ قفل خارجی بروید. گرچه اکثر تولیدات کارخانه‌هایی که در بالا به شما معرفی کرده‌اید گران‌تر از محصولات برندهای ایرانی هستند؛ اما برخی از آنها دارای ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردی هستند که تقریبا در هیچ کدام از قفل‌های تولید داخل نمی‌توانید آنها را پیدا کنید.

اصلی‌ترین ویژگی‌های یک قفل دیجیتال با کیفیت چیست؟

درست است که قفل‌های دیجیتالی جدید نسبت به قفل‌های مکانیکی از امکانات فنی بیشتری برخوردار هستند؛ اما از بین این امکانات متعدد، برخی نسبت به دیگران ارجح هستند. وجود امکانات و ویژگی‌هایی مانند قفل مخصوص کودک، قابلیت کنترل از راه دور، قابلیت تشخیص چهره و اثر انگشت، باز شدن درب با استفاده از تگ، بدنه مستحکم و با کیفیت، مجهز بودن به ریموت کنترل از راه دور، قابلیت تولید رمزهای خیالی و یک بار مصرف، دارا بودن آلارم هشدار، داشتن سوییچ و کلید و کارت مخصوص و مواردی از این دست در یک محصول بسیار ضروری است.

منبع: قفل-دیجیتال-ایرانی-بخریم-یا-خارجی/www.karenddl.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.