قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

نحوه نصب و راه اندازی دستگیره هوشمند Kwikset

دستگیره هوشمند Kwikset

در صنعت قفل‌سازی گزینه‌ها و مدل‌های مختلفی از قفل درب وجود دارد که هرکدام بخشی از نیازهای امنیتی شما را فراهم می‌آورند. اما اگر شما به‌دنبال یک قفل هوشمند ساده، امن و مقرون به‌صرفه همراه با صفحه کلید هستید، ما به شما دستگیره هوشمند Kwikset را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه این مقاله نحوه نصب و راه اندازی این نوع قفل‌ها را به شما توضیح خواهیم داد.

روش‌های دسترسی به قفل Kwikset

به طور کلی دستگیره هوشمند Kwikset را می‌توان توسط رمز عبور و کلید اضطراری کنترل نمود. اما می‌توان آن‌را با استفاده از ماژول‌های ZigBee و Z-Wave، به سایر سیستم‌های هوشمند متصل نمود. همچنین با استفاده از هاب Wink می‌توان آن‌را توسط تلفن همراه و از راه دور باز و بسته نمود.

روش های دسترسی هوشمند به دستگیره kwikset

ویژگی‌های دستگیره هوشمند Kwikset

  • نصب دستگیره هوشمند Kwikset بسیار آسان بوده، به‌طوری که در عرض چند ثانیه توسط یک پیچ گوشتی می‌توان آن را نصب نمود.
  • این نوع قفل دارای کلید اضطراری هوشمند می‌باشد که در برابر تکنیک‌های پیشرفته سرقت از درب ورودی محافظت می‌نماید.
  • در ساخت سیلندر قفل Kwikset از آلیاژهای مقاوم مانند فولاد ضد زنگ برای افزایش قدرت و امنیت، استفاده شده است.
  • 30 رمز مختلف را می‌توان به این نوع قفل شناسایی نمود. همچنین می‌توان از رمز موقت برای ورود موقت افراد خاص استفاده کرد.
  • دستگیره هوشمند Kwikset مجهز به فناوری Secure Screen برای جلوگیری از لو رفتن رمز عبوری می‌باشد.
  • این نوع قفل قابل اتصال به سیستم هوشمند الکسا می‌باشد.
  • انرژی مورد نیاز قفل Kwikset توسط 4 عدد باتری قلمی AA تامین می‌گردد.

مراحل نصب دستگیره هوشمند Kwikset

مراحل نصب دستگیره هوشمند kwikset

مرحله اول: باز نمودن قفل مکانیکی

اولین مرحله جهت نصب دستگیره هوشمند Kwikset، باز نمودن قفل مکانیکی نصب شده بر روی درب می‌باشد که معمولا با باز نمودن پیچ‌ها، به راحتی انجام می‌گیرد.

در صورت باز نشدن قفل مکانیکی و گیر کردن آن پس از باز کردن پیچ‌ها، بهتر است ضربه‌ای به آن وارد کنید تا در داخل درب شروع به حرکت نمایید و باعث شود تا خارج نمودن آن راحت گردد.

خارج کردن سیلندر قفل مکانیکی برای نصب دستگیره هوشمند kwikset

در ادامه باید مغزی یا سیلندر قفل مکانیکی نیز از داخل درب خارج شود. در صورتی که سیلندر با دستگیره هوشمند Kwikset سازگار باشد، می‌توان از آن جهت نصب استفاده نمود.

حال درب برای نصب قفل Kwikset آماده می‌باشد.

نصب سیلندر دستگیره kwikset بر روی درب

مرحله دوم: نصب دستگیره هوشمند Kwikset

برای این کار ابتدا باید سیلندر دستگیره هوشمند Kwikset را بر روی درب نصب کرد. دقت نمایید تا سیلندر کاملا در وسط سوراخ قرار گیرد.

اتصال بدنه خارجی قفل kwikset به سیلندر

حال باید کابل بدنه خارجی را از سوراخ موجود بر روی درب و از زیر سیلندر گذرانده و شافت قفل را در داخل سیلندر قرار داد.

نصب ورقه فلزی یا پایه قفل

در ادامه ورقه فلزی را توسط دو پیچ بزرگ به درب و بدنه خارجی متصل می‌کنیم.

دقت داشته باشید که ورقه فلزی محکم و به‌درستی بر روی درب نصب گردد تا کوچکترین حرکتی بر روی درب نداشته باشد.

اتصال بدنه داخلی قفل kwikset به درب

سپس کابل را به بدنه داخلی متصل کرده و توسط پیچ آن را به ورقه فلزی متصل می‌کنیم.

حال درپوش باتری دستگیره هوشمند Kwikset را برداشته و 4 عدد باتری قلمی AA در داخل آن قرار می‌دهیم. با قرار دادن باتری‌ها در داخل قفل، نور صفحه کلید روشن شده و یا بوق آن به صدا در می‌آید. در غیر این صورت مشکلی در نصب وجود خواهد داشت.

پس از کارهای فوق و رعایت نکات فنی نصب، قفل Kwikset از نظر فنی آماده به کار است.

معرفی رمز به قفل kwikset

برای معرفی رمز، ابتدا باید درپوش باتری را برداشته و با زدن دکمه گرد پشت، قفل را برای معرفی رمز، فعال نمایید. این کار باید در حالت بسته بودن درب انجام گیرد.

وارد کردن رمز 4 الی 8 رقمی

پس از فشردن دکمه و روشن شدن صفحه لمس، رمز عبوری 4 الی 8 رقمی را وارد کنید.

هر زمان که بخواهید می‌توانید صفحه لمس دستگیره هوشمند Kwikset را روشن نمایید. این کار را می‌توانید با قراردادن کف دست بر روی صفحه کلید و یا ضربه زدن با سه انگشت یا بیشتر بر روی صفحه کلید، انجام دهید.

اتصال قفل Kwikset به برنامه تلفن همراه

مرحله سوم: اتصال دستگیره هوشمند Kwikset به هاب خانه هوشمند

قفل Kwikset را می‌توان توسط تلفن همراه از راه دور کنترل و مدیریت نمود. البته این کار با اتصال قفل به هاب خانه هوشمند امکان پذیر است. برای این کار ابتدا باید برنامه Hub Smartphone خود را باز کنید و داخل آن دستگاهی که به هاب متصل شده را جستجو کنید.

تنظیمات مربوط به اتصال قفل kwikset به تلفن همراه

حال دکمه A در پشت دستگیره هوشمند Kwikset را فشار می‌دهیم.

اتصال هاب به قفل kwikset

پس از چند ثانیه در صورت انجام صحیح مراحل، قفل به هاب هوشمند متصل خواهد شد.

کنترل و مدیریت قفل kwikset از راه دور

حال می‌توانید توسط نرم افزار موجود بر روی تلفن همراه، دستگیره هوشمند Kwikset را کنترل و مدیریت کنید.

منبع: karenddl.com

دستگیره هوشمند امنیتی گزینه ای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند

دستگیره هوشمند امنیتی

از زمان معرفی اولین نوع قفل‌های درب ورودی تا به امروز، صنعت قفل سازی به پیشرفت‌های باورنکردنی دست پیدا کرده است. از قفل‌های امنیتی که امنیت مضاعف را برای درب ورودی فراهم می‌آورد تا مدل‌های مختلف دستگیره هوشمند امنیتی، که خیال کاربران را از محافظت اموال خود راحت می‌نماید.

در این مقاله با معرفی دستگیره هوشمند امنیتی و مقایسه این محصولات امنیتی با قفل‌های مکانیکی و سنتی، راه روشنی برای انتخاب گزینه مناسب برای محافظت از درب ورودی، به شما نشان خواهیم داد.

تاریخچه تولید قفل درب

اولین نسل از قفل که جهت ورود نیاز به کلید مکانیکی داشت، در اوایل دهه 1800 میلادی معرفی شد و این سر آغاز یکی از بزرگترین صنعت‌های جهان یعنی صنعت قفل سازی گردید. هدف از این اختراع، حفاظت از اموال ارزشمند مردم بود که تنها با یک کلید امکان دسترسی به آن وجود داشت.

دستگیره هوشمند امنیتی گزینه ای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند

در ادامه با پیشرفت‌های روز افزون، این صنعت نیز دچار تغییرات بسیاری گردید که منجر به تولید قفل‌های پیشرفته به نام دستگیره هوشمند امنیتی شد.

مقایسه قفل مکانیکی و هوشمند

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقایسه‌ای میان قفل مکانیکی و دستگیره هوشمند امنیتی انجام دهیم.

قفل‌های سنتی قطعا ارزان‌تر از مدل‌های هوشمند می‌باشند. نصب آن‌ها نیز بسیار آسان‌تر می‌باشد و برای استفاده از آن نیاز به آموزش‌های خاص و پیچیده نیست. اما متاسفانه به راحتی می‌توان به قفل‌های مکانیکی دسترسی یافت، زیرا تنها راه دسترسی به این نوع قفل‌ها توسط کلید مکانیکی می‌باشد که به راحتی می‌توان آن را کپی نمود. از دست دادن یا فراموش کردن کلیدها نیز باعث بروز دردسرهای بسیاری برای کاربران می‌گردد.

مدل‌های مختلف دستگیره هوشمند امنیتی اگرچه گران‌تر از قفل‌های سنتی به‌نظر می‌رسند اما با توجه به مشکلات ایجاد شده برای قفل‌های سنتی در طولانی مدت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری کمتری را برای شما به دنبال خواهد داشت. بنابراین گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر از قفل‌های مکانیکی به حساب می‌آید. همچنین باعث افزایش امنیت و راحتی در رفت و آمد (عدم استفاده از کلید مکانیکی) می‌شود.

انواع دستگیره هوشمند

- دستگیره هوشمند رمزی

برخی از مدل‌های دستگیره هوشمند امنیتی را می‌توان توسط رمزعبور امن کنترل کرد. اگرچه این نوع قفل‌ها، دارای مشکلاتی مانند فراموش کردن رمز یا لو رفتن گذرواژه می‌باشد، اما همچنان گزینه‌ای مناسب برای کنترل درب ورودی هستند.

دستگیره هوشمند امنیتی گزینه ای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند

- دستگیره هوشمند کارتی

امروزه در بسیاری از اماکن اداری و تجاری برای کنترل تردد پرسنل از دستگیره هوشمند کارتی (قفل دیجیتال) استفاده می‌شود. کارت‌ها از نوع RFID یا NFC است که می‌تواند کارت شناسایی پرسنلی باشد. از معایب این نوع قفل‌ها، حمل پارامترهای دسترسی که مشکلاتی مانند کلیدهای مکانیکی را به وجود می‌آورد.

دستگیره هوشمند امنیتی گزینه ای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند

- دستگیره هوشمند اثر انگشتی

امن‌ترین و ساده‌ترین روش دسترسی به درب ورودی، استفاده از اثر انگشت می‌باشد. دستگیره هوشمند اثر انگشتی را به هیچ عنوان نمی‌توان هک کرد و مشکلاتی که برای مدل‌های دیگر قفل به وجود می‌آید نیز در این نوع قفل‌ها دیده نمی‌شود.

دستگیره هوشمند امنیتی گزینه ای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند

برخی از مدل‌های دستگیره هوشمند امنیتی دارای ترکیبی از روش‌های دسترسی می‌باشند که انتخاب روش ورود را برای کاربران راحت می‌نماید. مانند قفل امنیتی سامسونگ P930 که دارای روش‌های دسترسی رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه می‌باشد.

انتخاب روش مناسب برای دسترسی به دستگیره هوشمند امنیتی

آیا خانواده شما با تکنولوژی‌های هوشمند آشنا هستند؟ آیا مادربزرگ شما می‌تواند از رمز یا کارت استفاده نماید؟ آیا فرزند خردسال شما می‌تواند رمز عبوری را به‌خاطر بسپارد؟ به همین دلیل یکی از عوامل که باید در هنگام انتخاب دستگیره هوشمند امنیتی در نظر گرفت، شیوه زندگی افراد خانواده یا سطح اطلاعات فناوری آن‌ها می‌باشد.

برای مثال بهتر است برای مادربزرگ یا فرزندان خردسال خانواده از روش دسترسی اثر انگشتی استفاده نمود. برای افراد معلول به دلیل مشکلات حرکتی، از قفل‌هایی با قابلیت کنترل از راه دور و برای کسب و کارها نیز از کارت برای کنترل ورود و خروج استفاده کرد.

نحوه نصب دستگیره هوشمند امنیتی

برخی از مدل‌های دستگیره هوشمند امنیتی، نصب راحت تری نسبت به سایر مدل‌ها دارند و برای نصب نیاز به افراد متخصص نیست. این نوع قفل‌ها را می‌توان روی هر نوع دربی نصب کرد. اگرچه نصب آن‌ها با وجود شابلون و دفترچه راهنما، آسان می‌باشد اما پیشنهاد می‌گردد این کار توسط متخصصان نصب انجام گیرد تا تمام استانداردها رعایت شود.

- مرحله 1: سوراخ کاری درب

اولین قدم برای نصب دستگیره هوشمند امنیتی ایجاد سوراخ توسط مته روی درب می‌باشد. سوراخ‌ها بر اساس شابلون نصب بر روی درب ایجاد می‌شود. پس از این‌کار توسط گردبر، جهت عبور دادن سیم‌ها، درب حفاری می‌گردد.

سوراخ کاری درب
در صورتی که سوراخ قفل مکانیکی برای قرارگیری دستگیره هوشمند امنیتی مناسب باشد نیاز به سوراخ کاری درب نیست.

- مرحله 2: اتصال بخش‌های مختلف

پس از قراردادن مغزی در داخل درب، بدنه خارجی را توسط شافت به مغزی متصل می‌کنیم و توسط پلیت نصب، بدنه خارجی را روی درب پیچ می‌کنیم. سپس توسط سیم‌ها، مغزی و بدنه خارجی را به بدنه داخلی متصل و در آخر هر دو بدنه را به هم پیچ می‌نماییم.

دستگیره هوشمند امنیتی گزینه ای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند

- مرحله 3: تنظیمات و راه اندازی

برای این‌که از عملکرد صحیح قفل و نصب اطمینان حاصل کنید، بعد از قرار دادن باتری در حالی که درب باز است، پارامترهای ورودی را آزمایش کنید.

مدل‌های برجسته دستگیره هوشمند امنیتی

دستگیره هوشمند امنیتی گزینه ای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند

دستگیره هوشمند امنیتی یال

یال یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین نام‌ها در صنعت قفل است. مدل‌های یال دارای تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته می‌باشند که زندگی را برای کاربران راحت و امن می‌نماید. از ویژگی‌های قفل‌های یال، می‌توان به نصب و راه اندازی آسان با راهنمای صوتی چندزبانه، روش‌های دسترسی متنوع به درب و کنترل از راه دور توسط تلفن همراه اشاره نمود.

دستگیره هوشمند h700

دستگیره هوشمند امنیتی SAMSUNG H700

طراحی منحصر به فرد این نوع قفل یکی از دلایل محبوبیتش می‌باشد. قفل H700 برای مقابله با ولتاژ بالا و اعمال نیروی غیرمجاز طراحی شده است. بنابراین دسترسی غیرمجاز به درب غیر ممکن است.

قفل دیجیتال august

دستگیره هوشمند امنیتی August

این نوع قفل شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های امنیتی می‌باشد. به سادگی می‌توان آن را جایگزین قفل‌های مکانیکی نمود. توسط تلفن همراه می‌توان قفل August را از راه دور کنترل و مدیریت کرد.

دستگیره امنیتی adel

دستگیره هوشمند امنیتی Adel LS9

این نوع قفل یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد محدودیت دسترسی به درب ورودی می‌باشد. مانند سایر مدل‌های اثر انگشتی، دسترسی غیرمجاز به آن غیرممکن است.

دستگیره هوشمند امنیتی ZKTeco

دستگیره هوشمند امنیتی ZKTeco

مدل‌های مختلف ZKTeco اکثرا برای مالکان خانه‌ها طراحی شده است. توسط گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل iOS و Android قابل کنترل می‌باشند. از سایر روش‌های دسترسی به مدل‌های ZKTeco، رمز، کارت و اثر انگشت می‌باشد.

Anviz L100

دستگیره هوشمند امنیتی Anviz L100

زیبایی شناسی و کیفیت بالای این نوع قفل، کاربران را برای استفاده از آن متقاعد می‌نماید. در کنار زیبایی، امنیت درب ورودی را نیز افزایش می‌دهد.

دستگیره امنیتی هوشمند یال ، بهترین اتفاق برای زندگی امن شما

دستگیره هوشمند یال

با توجه به آمارها، 34 درصد از سرقت‌ها و جنایت‌ها از طریق درب ورودی انجام می‌گیرد. به همین دلیل حفاظت از درب ورودی ساختمان امری بسیار ضروری به حساب می‌آید. در سال‌های اخیر، تولیدکنندگان بسیاری در صنعت قفل اقدام به تولید مدل‌های مختلف دستگیره امنیتی هوشمند نموده‌اند که با داشتن دسترسی پیشرفته و حفاظت از درب ورودی، امنیت و راحتی در رفت و آمد را برای کاربران فراهم نموده‌اند.

در این میان برند یال، با توجه به قدمت و کیفیت محصولات توانسته است بیش از هر برند دیگری اعتماد مردم در سراسر جهان را به خود جلب کند. دلایل بسیاری وجود دارد که می‌توان برند یال را به‌عنوان رهبر جهانی در صنعت قفل دانست. طراحی بسیار زیبا، کیفیت تولید بسیار بالا، ویژگی‌های هوشمند و امنیت فوق العاده دستگیره امنیتی هوشمند یال، از دلایل اصلی محبوبیت محصولات امنیتی یال می‌باشد.

یال نامی قابل اعتماد است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند. استقبال بی‌نظیر از این برند در سال‌های اخیر، بیانگر این موضوع می‌باشد.

تاریخچه شرکت یال

دستگیره امنیتی هوشمند یال ، بهترین اتفاق برای زندگی امن شما

شرکت یال کار خود را از سال 1840 آغاز نمود. در این سال لینوس یال با اختراع اولین قفل کد دار برای بانک‌ها، مهم‌ترین گام برای به شهرت رسیدن این برند جهانی را برداشت. در طول این سال‌ها، یال تاثیر عمده و مهمی در بازار قفل داشت. شروع رسمی شرکت یال با 35 کارمند در سال 1868 صورت گرفت. اما امروزه و با گذشت سال‌ها، این شرکت دارای بیش از 12000 کارمند می‌باشد.

در سال 2000 این شرکت بزرگ توسط گروه بین المللی ASSA ABLOY خریداری شد. از محصولات برجسته این برند می‌توان به گاوصندوق‌های الکترونیکی، زنگ هشدار و دستگیره امنیتی هوشمند اشاره کرد. در حال حاضر میلیون‌ ها نفر در سراسر جهان از قفل‌های یال در پروژه‌های مسکونی و تجاری خود استفاده می‌کنند.

دستگیره امنیتی هوشمند یال در یک نگاه

دستگیره امنیتی هوشمند یال ، بهترین اتفاق برای زندگی امن شما

  • غنی از ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد
  • همکاری با سایر شرکت‌ها و برندهای هوشمند در زمینه تبادل تکنولوژی‌ها
  • شهرت چشمگیر در صنعت قفل
  • خدمات پس از فروش استثنایی
  • تنوع بسیار زیاد مدل‌ها
  • قیمت بالا و گران (اگرچه سرمایه گذاری اولیه دستگیره امنیتی هوشمند یال کمی بالا است اما در طولانی مدت هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن بر خلاف سایر قفل‌ها، بسیار پایین می‌باشد)
  • تنوع بسیار زیاد در مدل‌های دستگیره امنیتی هوشمند یال که انتخاب را برای خریداران دشوار و سخت می‌نماید!

مزایای دستگیره امنیتی هوشمند یال

دستگیره امنیتی هوشمند یال ، بهترین اتفاق برای زندگی امن شما
دسترسی به درب ورودی ساختمان توسط کلید مجازی

دستگیره امنیتی هوشمند یال، به طور کلی راحتی و امنیت را برای کاربران فراهم می‌کند. هر کدام از مدل های این برند بین‌المللی، راه حلی فوری و کارآمد برای کنترل درب ورودی می‌باشند که سادگی و امنیت را به سبک زندگی شما اضافه می‌نماید.

  • عدم استفاده از کلید مکانیکی و دسترسی راحت به درب ورودی
  • از بین رفتن نگرانی بابت باز بودن درب ورودی پس از خروج از منزل
  • امنیت بسیار بالا
  • پایین بودن هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  • طراحی جذاب و منحصر به فرد، مناسب با هر نوع معماری
  • جلوگیری از پشت درب ماندن اعضای خانواده و دوستان و آشنایان با کنترل از راه دور دستگیره امنیتی هوشمند یال و به اشتراک گذاشتن کلیدهای مجازی

ویژگی‌های دستگیره امنیتی هوشمند یال

خانه هوشمند یال

اتصال دستگیره هوشمند یال با سایر سیستم‌های هوشمند

- کنترل از راه دور درب ورودی

دستگیره امنیتی هوشمند یال این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون نیاز به نزدیک شدن به درب و با استفاده از فناوری‌های بی‌سیم (بلوتوث و اینترنت)، درب را برای دوستان و اعضای خانواده باز نمایید.

- اتصال به سیستم‌های هوشمندسازی

دستگیره امنیتی هوشمند یال را می‌توان توسط ماژول‌های Z-Wave و ZigBee، با سیستم‌های هوشمندسازی ادغام و درب را با روش‌های متفاوتی باز و بسته نمود. به‌عنوان مثال با اتصال این نوع قفل‌ها با Google Assistant، Siri و آمازون-الکسا، می‌توان توسط دستورات صوتی درب ورودی را کنترل نمود.

- نصب و راه اندازی راحت و بدون دردسر

دستگیره امنیتی هوشمند یال را می‌توان به راحتی جایگزین قفل‌های مکانیکی و قدیمی نمود. همچنبن با توجه به کتابچه راهنما و راهنمای صوتی چندزبانه، راه اندازی این محصولات بسیار آسان می‌باشد.

- خدمات پس از فروش

شرکت یال در ارائه خدمات به مشتریان حساسیت بسیاری از خود نشان می‌دهد. تمام این خدمات در جهت رضایت کامل مشتریان انجام می‌گیرد و در صورت بروز مشکل، متخصصان این شرکت سریعا از هر نقطه و هر زمان، خود را به محل مورد نظر می‌رسانند. همچنین مشتریان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با بخش پشتیبانی، فیلم‌های نصب و راه اندازی، کتابچه راهنما و راهنمای صوتی، مشکل خود را از راه دور برطرف نمایند.

- سرمایه گذاری مناسب

در نگاه اول شاید دستگیره امنیتی هوشمند یال گران باشد اما در آینده‌ای نزدیک از سرمایه گذاری انجام شده پشیمان نخواهید شد. کیفیت تولید و عمر بسیار بالای این محصولات باعث می‌شود تا در طولانی مدت، کمترین هزینه تعمیر و نگهداری را داشته باشید. همچنین با وجود ویژگی‌های امنیتی، هزینه‌های جبران ناپذیر حوادث امنیتی تقریبا به صفر خواهد رسید.

سوالات متداول درباره دستگیره امنیتی هوشمند یال

دستگیره امنیتی هوشمند یال ، بهترین اتفاق برای زندگی امن شما
نصب هم‌زمان دستگیره هوشمند یال و قفل مکانیکی بر روی درب ورودی

آیا می‌توان قفل‌های قدیمی و دستگیره امنیتی هوشمند یال را هم‌زمان با هم نصب کرد؟

مدل‌های بدون دستگیره یال را می‌توان در کنار قفل‌های مکانیکی نصب و هم زمان از هر دو استفاده نمود.

آیا دستگیره امنیتی هوشمند یال را می‌توان هک نمود؟

تاکنون موردی در این باره گزارش نشده است. دلیل آن نیز استفاده از درگاه‌های ورودی امن و رمزگذاری شده می‌باشد.

آیا از دستگیره امنیتی هوشمند یال می‌توان برای درب ورودی خانه‌ها استفاده کرد؟

بله؛ دستگیره امنیتی هوشمند یال برای مقاصد مختلفی از جمله اماکن مسکونی طراحی شده است و امنیت مناسبی برای درب ورودی منازل به وجود می‌آورد. ویژگی‌های امنیتی مانند: قفل کودک، قفل اتوماتیک، روش‌های دسترسی امن و بدون کلید، آلارم هشدار حوادث امنیتی و ... باعث می‌شود تا درب منزل به اندازه کافی امن شود.

آیا به‌غیر از صفحه کلید، با روش دیگری می‌توان به دستگیره امنیتی هوشمند یال دسترسی یافت؟

بله؛ مدل‌های مختلف دستگیره امنیتی هوشمند یال دارای روش‌های متنوع دسترسی می‌باشند. کارت، اثر انگشت، کلید اضطراری و تلفن همراه از روش‌های دسترسی به این نوع قفل‌ها است.

برترین مدل‌های دستگیره امنیتی هوشمند یال

دستگیره امنیتی هوشمند یال NEST X

دستگیره امنیتی هوشمند یال NEST X

این نوع قفل یک سیستم کاملا بدون کلید است که نصب آن بسیار آسان می باشد. از ویژگی های دستگیره هوشمند یال NEST X می‌توان به کنترل از راه دور توسط تلفن همراه، اتصال به سیستم‌های هوشمندسازی و آلارم هشدار نفوذ غیر مجاز اشاره کرد.

دستگیره امنیتی هوشمند یال Assure

دستگیره امنیتی هوشمند یال Assure

دستگیره هوشمند یال Assure را می‌توان توسط فناوری‌های بلوتوثی کنترل نمود. همچنین از طریق صفحه لمس و رمز عبوری می‌توان به آن دسترسی یافت. در صورت نزدیک شدن به زمان تعویض باتری‌ها، آلارم هشدار قفل به صدا در می‌آید. این نوع قفل نیز مانند سایر محصولات یال دارای نصب راحت و بدون دردسر می‌باشد.

قفل دیجیتال Yale YDM4109

قفل دیجیتال یال YDM4109

یکی از امن‌ترین مدل‌های دستگیره هوشمند یال، قفل اثر انگشتی YDM4109 می‌باشد. این نوع قفل دارای دو حالت راه اندازی امنیتی و عادی است. در حالت امنیتی برای راه اندازی و تنظیمات قفل، نیاز به رمز admin یا مادر می‌باشد. همچنین این نوع قفل دارای آلارم هشدار جهت جلوگیری از نفوذ غیر مجاز و عملیات مخرب است.

قفل دیجیتال یال YDM3168

قفل دیجیتال یال YDM3168

دستگیره هوشمند یال YDM3168 دارای مکانیزم جداگانه قفل داخلی (شب بند) می‌باشد که به بهترین شکل ممکن از افراد داخل منزل محافظت می‌نماید. از طریق ماژول‌های Z-Wave و ZigBee می‌توان این نوع قفل را وارد سیستم‌های هوشمندسازی نمود.

با شناخت کامل از محصولات یال می‌توانید به این نتیجه برسید که انتخاب دستگیره امنیتی هوشمند یال بهترین اتفاق برای خانه و اعضای خانواده‌تان می‌باشد. ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع محصولات امنیتی، باعث افزایش امنیت و راحتی عزیزانتان می‌گردد.

فاکتورهای مهم قفل هوشمند

فاکتورهای مهم قفل هوشمند

قفل هوشمند الکترونیکی مدل پیشرفته و تکامل یافته قفل مکانیکی می‌باشد. این نوع قفل‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته به‌کار رفته در آن، مقاومت بسیار بالایی از خود در برابر خرابکاری و نفوذ غیرمجاز نشان می‌دهد. همچنین با استفاده از روش‌های دسترسی متفاوت و امن، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بدون نیاز به کلید، درب ورودی را باز نمایید.

هر یک از مدل‌های قفل دیجیتال، ویژگی‌های متعدد و متفاوتی نسبت به هم دارند که می‌تواند شما را در هنگام انتخاب گزینه‌ی مناسب، کمی گیج نماید. در این مقاله به بیان فاکتورها و ویژگی‌های مهم این نوع قفل‌ها، که نبود آن‌ها می‌تواند کمبودی در راحتی و امنیت درب ورودی به وجود آورد، خواهیم پرداخت.

تعداد پارامترهای دسترسی قابل تعریف به قفل دیجیتال

فاکتورهای مهم قفل هوشمند الکترونیکی

یکی از فاکتورهای مهم قفل هوشمند الکترونیکی، حداکثر تعداد کاربران قابل تعریف به آن می‌باشد. قفلی را انتخاب نمایید که تمام افراد داخل ساختمان را پشتیبانی نماید. همچنین امکان صدور مجوز دسترسی برای افراد جدید را نیز فراهم نماید. محدودیت در تعداد مجوز دسترسی و در نظر نگرفتن تناسب میان تعداد پارامترهای دسترسی با افراد داخل ساختمان، می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما در آینده به ویژه با ورود نفرات جدید، به وجود آورد.

سیستم‌های امنیتی پیشرفته

فاکتورهای مهم قفل هوشمند الکترونیکی

آلارم هشدار سرقت

قفل هوشمندی که دارای سیستم‌های امنیتی پیشرفته نباشد، ارزش سرمایه‌گذاری نخواهد داشت و با قفل مکانیکی هیچ تفاوتی ندارد. معمولا شرکت های بزرگ برای جلوگیری از ورود غیر مجاز به ساختمان، ویژگی‌های امنیتی مختلفی را در محصولات خود در نظر گرفته اند. اما شاید مهمترین آن‌ها عبارتند از: آلارم هشدار حوادث مختلف مانند: سرقت، آتش سوزی، قفل کودک یا امنیت خروج و سیستم‌های رمزدهی امنیتی. وجود این فاکتورهای امنیتی قفل هوشمند الکترونیکی را به سدی غیر قابل نفوذ تبدیل خواهد نمود.

مقاومت در برابر آب

قفل دیجیتال ضد آب

تمام سیستم‌های الکترونیکی با برق کار می‌کنند. فرقی نمی‌کند که برق مورد نیاز به وسیله‌ی باتری یا سیم‌کشی داخلی تامین شود. مادامی که برق در آن‌ها جریان دارد، آب می‌تواند آسیب‌های جدی به آن‌ها وارد نماید. تمامی مدل‌های قفل هوشمند الکترونیکی تا اندازه‌ای ضد آب می‌باشند. از جمله برندهایی که مقاومت بسیار بالایی در مقابل آب دارند، برند گیت من است.

ضد آب بودن یک فاکتور بسیار مهم در قفل دیجیتال می‌باشد، زیرا هیچ کس دوست ندارد به دلیل یک اتفاق و نفوذ مقداری آب، قفل گران قیمت خود را از دست دهد.

اندازه قفل هوشمند الکترونیکی

گاهی اوقات طراحی و اندازه قفل الکترونیکی به گونه‌ای است که نمی‌توان آن را بر روی درب مورد نظر جای داد. فراموش کردن این موضوع می‌تواند باعث از دست رفتن سرمایه‌گذاری شما گردد. بنابراین در نظر گرفتن استانداردهای درب ورودی جهت نصب این نوع قفل‌ها، یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این محصولات می‌باشد.

مصرف بهینه انرژی

تعویض زود به زود باتری‌ها در طولانی مدت، هزینه‌های بالایی را برای شما به دنبال خواهد داشت. قفلی را انتخاب نمایید که از باتری‌ها به صورت بهینه استفاده نماید. در برندهای بزرگ قفل دیجیتال، این شرایط وجود دارد و در حالت عادی، 4 عدد باتری قلمی، حداقل 10 ماه برای شما کار خواهد کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش قفل هوشمند الکترونیکی

مهمترین فاکتوری که در هنگام خرید باید در نظر گرفت گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. در بیشتر مواقع عدم توجه به این موضوع باعث پشیمانی کاربر از خرید قفل شده است. شما نمی‌دانید چه اتفاقی ممکن است در مدت زمان کوتاه برای قفل دیجیتال‌تان بیافتد. گارانتی یا ضمانت‌نامه تعویض، فاکتور بسیار مهمی است که در صورت خرابی محصول خریداری شده می‌تواند به شما کمک کند و باعث شود محصول جایگزین را دریافت کنید.

همچنین داشتن خدمات پس از فروش این اطمینان را در شما به وجود می‌آورد که شرکت مورد نظر برای مدت بسیار طولانی قادر به تامین قطعات قفل خریداری شده است.

به دلیل اهمیت رضایت‌مندی مشتری برای شرکت‌های بزرگ و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش قدرتمند، پیشنهاد می‌گردد قفل دیجیتال خود را از شرکت‌ها و برندهای بزرگ خریداری نمایید تا مشکل شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین دردسر برطرف گردد.

اتصال قفل با سایر وسایل الکترونیکی و هوشمند

اتصال قفل دیجیتال درب ورودی به سیستم های امنیتی

اگر چه این فاکتور تا حدودی قیمت قفل هوشمند را افزایش می‌دهد اما با آگاهی از مزایای فوق العاده آن، به ارزش این فاکتور مهم برای سرمایه‌گذاری پی خواهید برد. با اتصال این نوع قفل‌ها به سایر سیستم‌های هوشمند الکترونیکی مانند: گوشی‌های هوشمند، می‌توانید تمام امور مربوط به درب ورودی مانند باز و بسته نمودن آن، کنترل ورود و خروج، چک نمودن وضعیت درب و ... را از راه دور و در محیط تلفن خود، مدیریت نمایید.

فاکتورها و ویژگی‌های ذکر شده در این مقاله تنها بخشی از ویژگی‌های قفل هوشمند الکترونیکی هستند. اما نسبت به سایر ویژگی‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و نبود هر یک از آن‌ها می‌تواند مشکلاتی برای شما به وجود آورند و باعث کاهش راحتی و امنیت گردند.