قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

تعمیر قفل دیجیتال

احتمالاً برای همه ما پیش آمده که برای تعمیر و سرویس کردن وسیله‌ای نیاز به متخصص ماهر و مطمئن پیدا کرده باشیم. قفل دیجیتال (هر چند به ندرت) از این قاعده خارج نخواهد بود. در صورتی که چنین اتفاقاتی رخ دهد، شما را به طور ناخودآگاه به این سمت‌وسوی خواهد کشاند که به دنبال یک تعمیرکار خوب، حرفه‌ای، مطمئن و قابل اعتماد باشید. هر چند برخی شرکت‌ها نگرانی‌های شما را درک و برای کمک استراتژی‌هایی در پیش گرفته‌اند. اما خب این کمک‌ها فقط زمانی می‌توانند کارساز باشند که با یک تیم بسیار با تجربه و قابل اعتماد همراه باشد. از آنجایی که شما مشتریان گرامی به دنبال تعمیرکار حرفه‌ای هستید،این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تعمیر قفل دیجیتال

 

قبل از این‌که قفلی را انتخاب کنیم، عوامل ذیل را در نظر بگیرید که در صورت بروز مشکلات شما هیچ نگرانی نداشته باشید:

1ـ گارانتی یا ضمانت‌نامه:

همه مدل‌های قفل دیجیتال دارای یک سال گارانتی یا ضمانت‌نامه‌ی تعویض می‌باشند. البته شما از این خدمات واقعی مطمئن شوید و از آن شرکت حتماً بخواهید کسانی که از این خدمات استفاده کردند را به شما معرفی کنند. شما با اطمینان خاطر از این مؤلفه، مطمئن خواهید شد که در صورت بروز هرگونه مشکل غیر از شکستگی و تغییر ظاهر قفل، محصول خریداری شده به‌صورت کامل تعویض می‌گردد.

 

2 ـ خدمات پس از فروش

شاید خدمات پس از فروش برای شما مشتریان عزیز کمی دور از انتظار باشد؛ اما در این میان به‌ندرت شرکت‌هایی پیدا می‌شود که رضایت مشتری، ارائه خدمات با کیفیت و … برای آن‌ها ارزشمند است و این را حق مسلم شما می‌دانند که از چنین خدماتی استفاده کنید. بنابراین ضرورت دارد از شرکتی قفل دیجیتال خریدار کنیم که از این نوع خدمات‌رسانی استقبال می‌کند. در این راستا شرکت کارن با پشتیبانی فنی و متخصص 24 ساعته در تمام ایام سال (حتی روزهای تعطیل) آماده خدمات‌رسانی به شما مشتریان گرامی است. همچنین تسلط بالای تیم متخصص شرکت کارن به اطلاعات روز دنیا در زمینه‌ی قفل دیجیتال، باعث شده تا تمامی مشتریان با اطمینان کامل محصولات این شرکت را خریداری و به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد دهند.

قفل دیجیتال سامسونگ مجهز به پروتکل z-wave

شرکت سامسونگ در گامی دیگر و برای گسترش اهداف هوشمندسازی منازل اقدام به تولید قفل دیجیتال سامسونگ مجهز به پروتکل z-wave با قابلیت اضافه شدن به سیستم جدید هوشمندسازی منازل نموده است.

این مدل قفل دیجیتال سامسونگ با نام SHP-DP820 دارای دو عدد کارت KEY TAG می‌باشد که تا ۲۰ عدد کارت را می‌توان به آن شناسایی کرد. همچنین قفل SHP-DP820 دارای پروتکل Z-WAVE است که از جدیدترین سیستم‌های هوشمندسازی منازل می‌باشد.

به این مدل قفل دیجیتال سامسونگ می‌توان یک رمز بین 4 تا 12 رقم را شناسایی کرد. همچنین این نوع قفل دارای ورودی دوبل است که علاوه بر وارد نمودن رمز باید کارت را نیز به آن شناسایی نمود.

مشخصات پروتکل Z-WAVE

پروتکل Z-Wave یک پروتکل ارتباطی دوطرفه بی‌سیم است که با اتحاد شرکت دانمارکی Zensys و ZWave ارائه شد. این تکنولوژی برای توان‌ها و پهنای باندهای کم طراحی شده است. پروتکل Z-Wave یک شبکه با کیفیت بالا را در برابر قیمتی که معادل بخشی از قیمت تکنولوژی‌های مشابه آن می‌باشد در اختیار کاربران می‌گذارد. این امر با تمرکز روی استفاده از پهنای باند کم و جایگزینی سخت‌افزارهای گران‌قیمت با روش‌های نرم‌افزاری، امری ابتکاری به حساب می‌آید. گفتنی است که در پروتکل Z-Wave از هیچ‌گونه سیم‌کشی برای انتقال سیگنال‌های کنترلی استفاده نشده و این امر فقط به کمک سیگنال‌های RF صورت می‌پذیرد.

 

قفل دیجیتال سامسونگ مجهز به پروتکل z-wave