قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

کیفیت قفل دیجیتال

کیفیت قفل دیجیتال

در دهه‌های اخیر، کیفیت خدمات، با توجه به اثر زیادی که بر عملکرد تجاری، هزینه‌ها، رضایت مشتری، وفاداری مشتری و سودآوری دارد، تبدیل به یکی از حوزه اصلی محققان، مدیران، پژوهشگران و شرکت‌ها شده است. از آنجایی که شرکت کارن ارائه چنین خدماتی برایش اهمیت دارد، این مقاله به‌منظور آشنا کردن مخاطبان با برترین و بهترین کیفیت قفل دیجیتال در دستور کار خود قرار داده است؛ زیرا مطالعه چنین پژوهش‌های انجام شده در زمینه کیفیت خدمات به مدیران، پژوهشگران و خریداران کمک خواهد کرد تا دریابند که چطور نگرش‌های موجود در این زمینه را با توجه به جهان در حال تغییر، اصلح کرده و تغییر دهند.

چرا که شاه کلید دنیای امروز توجه به کیفیت می‌باشد. بنابراین همین کیفیت است که موجب بهره‌وری و توسعه اقتصادی جامعه خواهد داشت. در این مقاله ما سعی بر یادآوری و مرور مدل‌های کیفیت قفل دیجیتال خواهیم داشت. در حقیقت آنچه برای ما حائز اهمیت است ارائه محصولات با کیفیت قفل هوشمند در کشور است.

کیفیت قفل دیجیتال

پیشینه کیفیت قفل دیجیتال

متأسفانه با توجه به حائز اهمیت بودن موضوع کیفیت قفل دیجیتال اهتمام کمی نسبت به این قضیه شده است و آن‌چنان که شایسته نام آن‌ها است، بدان پرداخته نشده است؛ شاید تا حدی می‌توان به شرایط ویژه خرید و فروش این قفل‌ها و این‌که این مباحث بر اساس نیاز روز مطرح شده و حالتی نوآورانه داشتند اشاره کرد؛ اما با توجه به حمایت و خدمات‌رسانی به مشتریان، فرصت خوبی است تا کیفیت قفل هوشمند بررسی شود.

پیشینه قفل دیجیتال

 

تحلیل قفل دیجیتال

به‌طور کلی باید گفت انسان از زمانی که خود را شناخت و برای خود خانه و محدوده‌ای معین نمود به موازات ساخت ابزار حمله به فکر تهیه ابزار دفاعی هم بوده است و یکی از این ابزارآلات دفاعی بی‌شک قفل می‌باشد و تاکنون مسیر بسیار طولانی پیموده‌ و در حال حاضر به فوق پیشرفته یا همان قفل هوشمند رسیده‌ است.

قفل هوشمند یا الکترومکانیکی که اغلب با قفل دیجیتال شناخته می‌شود. به قفل‌هایی گفته می‌شود که بدون کلید و توسط سایر روش‌های دسترسی می‌توان آن را کنترل نمود. بدنه‌ی بسیار مقاومی دارند. همچنین وجود سیستم‌های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل‌ها به یکی از امن‌ترین مدل‌های قفل موجود در جهان تبدیل شود. این چنین قفل‌های هوشمند ایمنی بسیار بیشتری نسبت به قفل‌های مکانیکی دارند. به دلیل دارا بودن آپشن‌های مدرن و قوی از ایمنی بسیار بالایی در جامعه امروزی برخوردار هستند. فناوری‌های پیشرفته به کار رفته در آن قابلیت اتصال به سیستم‌های هوشمند و کنترل از راه دور، ضد حریق، ضد هک، حریم خصوصی، رمز ادمین، قفل کودک را نیز دارد.

 

نقش قفل دیجیتال بر امنیت و آرامش جامعه امروزی

استمرار امنیت و آرامش در جامعه مهم‌ترین و حساس‌ترین «استراتژی» جامعه ایده‌آل است و از عناصر اساسی حیات انسان‌ها است. بدون شک هیچ عنصری برای پیشرفت و توسعه یک جامعه و همچنین شکوفایی استعدادها، مهم‌تر از عنصر امنیت و تأمین آرامش در جامعه نمی‌باشد؛ اما از آنجایی که امنیت دارای دو معنای ایجابی (یعنی وجود احساس رضایت و اطمینان خاطر شهروندان) و سلبی (یعنی نبود ترس، اجبار و تهدید) می‌باشد. می‌توان با قطعیت اشاره کرد که تولید و نصب قفل دیجیتال این دو بعد را برای شهروندان به ارمغان آورده است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که قفل هوشمند نقش غیرقابل انکاری بر امنیت و آرامش جامعه امروزی دارد. به طوری که قفل دیجیتال نقش «حراست شخصی با مهارت تخصصی» را برای شما و عزیزانتان ایفا خواهد کرد.

کیفیت قفل دیجیتال

اهمیت کیفیت قفل

چند سالی است که کشورهای تولیدکننده قفل هوشمند اعم از اورجینال، غیر اورجینال، OEM تبلیغات گسترده و سرمایه‌گذاری کلانی بر این تولید گذاشته‌اند؛ به‌طوری که شرکت‌های بسیاری در کشورهای مختلفی، اقدام به تولید مدل‌های مختلف قفل دیجیتال نموده‌اند و از این بازار رو به رشد برای سرمایه‌گذاری استفاده کرده‌اند.

در این میان بسیاری از افراد برای افزایش سود و فروش محصولات خود مدل‌های با کیفیت پایین روانه بازار می‌کنند و آن‌ها را برند اصلی معرفی می‌کنند. در حالی که اگر نگاهی به کیفیت، سایت و آدرس آن‌ها داشته باشیم متوجه خواهیم شد که این محصولات اورجینال نیستند. بنابراین همان‌طور که در اوایل مقاله اشاره شد، هدف مقاله شناسایی کیفیت قفل دیجیتال با برندهای اورجینال است. نه قفل‌های بی‌کیفیت، و در همین راستا سه برند اصلی با کیفیت بسیار عالی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که در ادامه اشاره خواهیم کرد:

 

قفل دیجیتال یال (Yale)

قفل هوشمند یال در کشورهای اروپایی (سوئد، ایتالیا و اسپانیا) و در کشورهای آسیای شرقی (کره جنوبی و چین) تولید می‌شود. مکان تولید آن بستگی به مدل و همچنین سیاست‌های شرکت بسیار بزرگ اساابلوی 11 (ASSA ABLOY) دارد. این قفل دیجیتال از نظر امنیت و کیفیت بی‌شک برترین برند در میان رقبای خود است. این برند در اروپا و آمریکا بسیار شناخته شده است. لازم به ذکر است شرکت کارن به‌عنوان نمایندگی رسمی یال در ایران افتخار همکاری با این برند محبوب و معروف را دارد.

قفل‌های دیجیتال یال دارای آپشن‌های متفاوتی هستند که در ذیل به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • تابع خیالی: واردکردن اعدادی به‌صورت دلخواه قبل و یا بعد از رمز اصلی، به‌منظور جلوگیری از افشای رمز؛
  • کنترل از راه دور: می‌توان توسط تلفن همراه از طریق ارتباط اینترنتی و یا بلوتوثی، از راه دور کنترل نمود؛
  • اعلام حریق: در صورت بروز آتش‌سوزی آلارم دستگاه به صدا در می‌آید؛
  • ضد هک: هیچ راه ارتباطی با برد و یا نرم‌افزار این قفل‌های دیجیتال وجود ندارد؛
  • آلارم هشدار: مجهز به سیستم‌های امنیتی پیشرفته مانند آلارم هشدار نفوذ غیرمجاز
  • حریم خصوصی: از داخل دکمه‌ای دارند که توسط آن از ورود تمامی افراد به داخل جلوگیری می‌شود حتی اگر رمز و کارت داشته باشند.
  • رمز ادمین: رمزی است که برای تعویض رمز و یا شناساندن کارت و یا شناساندن اثر انگشت جدید به آن نیاز است.
  • قفل کودک: این آپشن بسیار مهم است، با بسته شدن درب به هیچ‌وجه کودک و افراد مسن و آلزایمری نمی‌توانند از خانه خارج شوند.
  • ثبت ورود و خروج: می‌توان از اطلاعات ثبت شده مربوط به ورود و خروج افراد مختلف استفاده نمود.
  • رمز یک‌بارمصرف: قابلیت شناسایی رمز یک‌بارمصرف را دارد که در صورت لزوم مانند ورود خدمتکار، مهمان و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اتصال به آیفون: قابلیت اتصال به آیفون را دارد.
  • بلوتوث: می‌توانید با بلوتوث به قفل وصل شوید و توسط اپلیکیشن قفل را باز کنید.

کیفیت قفل دیجیتال یال

قفل دیجیتال سامسونگ (Samsung)

شرکت سامسونگ در بسیاری از زمینه‌ها محصولاتی را تولید می‌کند و همان‌طور که می‌دانید اکثر این محصولات را تولیدکنندگان برای سامسونگ ساخته و توسط Samsung به بازار عرضه می‌شوند. این محصول اولین بار توسط شرکت EZON در کره جنوبی تولید شد و پس از مدتی شرکت سامسونگ تولید قفل دیجیتال خود را به شرکت‌های دیگری از جمله H-Gang در کره جنوبی و دیگر شرکت‌ها در خارج از کره جنوبی منتقل کرد. در مجموع برند سامسونگ در دنیا شناخته شده است و سهم خوبی از بازار را در اختیار دارد.

قفل های دیجیتال سامسونگ دارای آپشن‌های متفاوتی هستند که در ذیل به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • ضد شوک: به این معنی که امکان باز کردن این قفل‌ها توسط حمله با شوکر و یا ولتاژ بالا وجود ندارد.
  • اعلان حریق: سیستمی است که در صورت بروز آتش‌سوزی آلارم دستگاه را به صدا در می‌آورد.
  • ضد هک: چون هیچ راه ارتباطی با برد و یا نرم افزار این قفل‌های دیجیتال وجود ندارد لذا قضیه هک کردن کاملاً منتفی است.
  • سیستم IR: این سیستم به‌گونه‌ای عمل می‌کند که وقتی به قفل نزدیک می‌شوید صفحه کلید روشن و آماده دریافت کارت، رمز و یا اثر انگشت می‌شود.
  • حریم خصوصی: اکثر مدل‌های قفل هوشمند سامسونگ از داخل دکمه‌ای دارند که توسط آن از ورود تمامی افراد به داخل جلوگیری می‌شود حتی اگر رمز، کارت و یا اثر انگشت داشته باشند.
  • قفل دوبل: اکثر مدل‌‎های سامسونگ این قابلیت را دارند که برای ورود به دو فاکتور رمز و کارت یا رمز و اثر انگشت به‌طور همزمان نیاز باشد، البته این مورد آپشن است و می‌توان آن را غیرفعال کرد.
  • بلوتوث: در برخی از مدل‌های قفل الکترونیکی سامسونگ می‌توانید با بلوتوث به قفل وصل شوید و توسط اپلیکیشن sHome قفل را باز کنید.
  • WIFI: برخی از مدل‌های قفل هوشمند سامسونگ قابلیت این را دارند که به صورت آنلاین و توسط WIFI باز شوند.
  • کدهای تصادفی: کدهای تصادفی را می‌توانید جهت جلوگیری از حدس زدن رمز ورود از طریق بررسی اثر به‌جا مانده از انگشت روی صفحه کلید قفل را فعال نمود.
  • رمز ادمین: رمزی است که برای تعویض رمز و یا شناساندن کارت و یا شناساندن اثر انگشت جدید به آن نیاز است.
  • قفل کودک: یکی از مهم‌ترین آپشن امنیتی قفل دیجیتال به‌حساب می‌آید.

قفل دیجیتال گیت من (Gateman)

یکی از انواع قفل دیجیتال که علاوه بر امنیت و راحتی، ظاهری زیبا به ورودی منزل یا محل کار شما یا درب اتاق‌ها می‌بخشد قفل دیجیتال «گیت من» است. این برند در کنار برندهای معروف دنیا از جمله سامسونگ و یال از اعتبار زیادی برخوردار است. اکثر قفل‌های دیجیتال گیت من را می‌توان با استفاده از رمز یا اثرانگشت و کارت باز کرد. امکان دیگری که قفل دیجیتال گیت من را در شمار قفل‌های محبوب و پرطرفدار قرار داده است ریموت کنترل و تابع خیالی آن است.

قفل‌های دیجیتال گیت من دارای آپشن‌های متفاوتی هستند که در ذیل به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • ضد حریق: سیستمی است که در صورت بروز آتش‌سوزی آژیر دستگاه به صدا در می‌آید.
  • دارای رمز یک‌بارمصرف: قابلیت شناسایی رمز یک‌بارمصرف را دارد.
  • کنترل از راه دور: شما در هر زمان و در هر مکان می‌توانید به باز و بسته شدن درب دسترسی داشته باشید.
  • تابع خیالی: شما می‌توانید قبل یا بعد از وارد کردن رمز اصلی چند عدد را به‌صورت دلخواه وارد نمایید تا اگر کسی در کنار شماست نتواند رمز شما را تشخیص دهد.
  • مجهز به قفل کودک: با فعال کردن این سیستم دیگر نگران خارج شدن فرزند دلبندتان نخواهید بود.
  • مجهز به قفل امنیتی: با فعال کردن این سیستم دیگر کسی حتی با داشتن رمز، کارت و یا اثر انگشت نمی‌تواند قفل را باز کرده و وارد منزل شود.
  • مجهز به سیستم ضد سرقت: در صورت وارد کردن رمز، کارت و یا اثر انگشت غیرمجاز به‌صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل، سیستم دستگاه برای مدتی قطع شده و آلارم هشدار آن به صدا در می‌آید.

نتیجه‌گیری

در این تحقیق ضمن بررسی کیفیت قفل دیجیتال، نیم‌نگاهی هم به کیفیت خوب سه مدل قفل هوشمند داشته‌ایم. برای دستیابی به این هدف، از روش تحقیق اسنادی و تحلیلی استفاده شده است. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد ارائه (نصب و تولید) قفل‌های دیجیتالی با کیفیت خوب، حوزه اقتصادی جامعه را با بهره‌وری و توسعه روبرو خواهد کرد. در این راستا «شرکت کارن» از زمان تأسیس با قرار دادن موارد مذکور که برای آن بسیار حائز اهمیت است، تنها قفل‌های دیجیتال با بهترین کیفیت ارائه خواهد داد. لازم به ذکر است که علاوه بر کیفیت، خدمات پس از فروش برای تمام محصولات به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال در نظر گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.