قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

قفل دیجیتال کره ای شرکت کارن

اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی

خدمات و پشتیبانی فنی قفل الکترونیکی کارن

۱-  قفل های دیجیتال شرکت کارن در برندهای

SAMSUNG

GATEMAN

H-GANG

EVERNET

HIONE

HBS

 

دارای یک سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش و ۳ سال تامین قطعات زیر نظر شرکت کـارن کویر می باشند (در مورد گارانتی تعویض شرکت کارن باید به این نکته اشاره نمود که در صورت بروز هرگـونه مشکلی به غیر از شکستگی و تغییر ظاهر قفل، در زمـان گارانتی، دستگـاه به صورت کـامل تعویض می شود و شرکت موظف است که در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل مشتری رسیدگی و خدمات و پشتیبانی فنی لازم را به مشتریان عزیز ارائه نماید).

بیان این نکته ضروری است که شرکت کارن به عنوان تنها نمایندگی رسمی و شرکت YALE (یال) و زیر مجموعه کمپانی ASSA ABLOY (اسا ابلوی) سوئد در ایران بوده که مسئولیت وارد نمودن قفل های دیجیتال اروپایی-آمریکایی این برند معتبر را برعهده دارند. این نوع از قفل های دیجیتال دارای ۲۴ ماه گارانتی تعویض از زمان نصب ۱۵ سال خدمات پس از فروش و ۵ سال تضمین قطعات می باشد.

۲- در هنگام خرید به آرم و لوگوی شرکت کارن بر روی جعبه این محصولات توجه فرمایید.

۳- قفل الکترونیکی کارن را می توانید از نمایندگی ها و عاملان فروش مجاز این شرکت در سراسر ایران و بدون مراجعه به دفتر مرکزی این شرکت خریداری فرمایید.

۴- در هنگام نصب از نصاب بخواهید تا کارت گارانتی دستگاه را برای شما تکمیل و به شما تحویل دهد تا شامل خدمات فنی قفل الکترونیکی کارن گردد در غیر این صورت دستگاه خریداری شده شامل گارانتی نمی گردد.

۵- در صورت نداشتن کارت گارانتی، محصول مورد ضمانت شرکت قرار نمی گیرد و شامل خدمات و پشتیبانی فنی قفل الکترونیکی کارن نمی گردد.

۶- تنها در صورت باز نمودن پلمپ دستگاه توسط نصاب در هنگام نصب قفل دیجیتال مورد نظر شامل گارانتی شرکت کارن می شود.

تلفن دفتر مرکزی گروه بازرگانی کارن: ۲-۸۸۲۰۲۵۶۱

تلفن شبانه روزی: ۰۹۳۷۲۲۷۶۰۱۴

سایت : https://karenddl.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.